Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

ISBN: 978-0-07-296472-1
Agentura, která vytvořila originální záznam: ABD175
Jazyk katalogizace: cze
Autor: Arens, William F.
Kód role: autor
Hl. název: Contemporary advertising /
Údaj o odpovědnosti atd.: William F. Arens
Označení vydání: 10th ed.
Místo vydání: Boston :
Jméno nakladatele: McGraw-Hill,
Datum vzniku (*): 2006
Rozsah: 614 p. :
Další fyzické údaje: col. ill.
Údaj o edici: McGraw-Hill/Irwin series in marketing
Text form. poznámky: Part I: Advertising Perspectives -- Chapter 1 What is Advertising Today? -- Chapter 2 The Evolution of Advertising -- Chapter 3 The Economic, Social and Regulatory Aspects of Advertising -- Chapter 4 The Scope of Advertising: From Local to Global -- Part II: Crafting Marketing and Advertising Strategies -- Chapter 5 Marketing and Consumer Behavior: The Foundations of Advertising -- Chapter 6 Market Segmentation and the Marketing Mix: Determinants of Advertising Strategy -- Chapter 7 Research: Gathering Information for Advertising Planning -- Chapter 8 Marketing and Advertising Planning: Top-Down, Bottom-Up, and IMC -- Chapter 9 Planning Media Strategy: Finding Links to the Market -- Part III: Integrating Advertising With Other Elements of the Communication Mix -- Chapter 10 Relationship Building: Direct Marketing, Personal Selling, and Sales Promotion -- Chapter 11 Relationship Building: Public Relations, Sponsorship, and Corporate Advertising -- Part IV: Creating Advertisements and Commercials -- Chapter 12 Creative Strategy and the Creative Process -- Chapter 13 Creative Execution: Art and Copy -- Chapter 14 Producing Ads for Print, Electronic and Digital Media -- Part V: Using Advertising Media -- Chapter 15 Using Print Media -- Chapter 16 Using Electronic Media: Television and Radio -- Chapter 17 Using Digital Interactive Media and Direct Mail -- Chapter 18 Using Out-of-Home, Exhibitive, and Supplemental Media
Téma (záhlaví): Media
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Uživatelská klíčová slova: Advertising
Unif. název (záhlaví): McGraw-Hill/Irwin series in marketing
Sigla: ABD175
Signature auxiliary: M
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav Kde
Library M 083 7755 Dostupné
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně Kde
Library 1 0 1 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.