Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

[LDR ]: -----nam a22------a 4500
Agentura, která vytvořila originální záznam: ABD175
Jazyk katalogizace: cze
Autor: Belch, George E., 1951-
Kód role: autor
Jméno osoby (záhlaví): Belch, Michael A.
Kód role: autor
Hl. název: Advertising and promotion :
Další názvové informace: an integrated marketing communications perspective /
Údaj o odpovědnosti atd.: George E. Belch & Michael A. Belch
ISBN: 978-0-07-128440-0
Označení vydání: 8th ed.
Místo vydání: Boston :
Jméno nakladatele: McGraw-Hill Irwin,
Datum vzniku (*): 2009
Rozsah: 838 p. :
Další fyzické údaje: col. ill.
Content: The Role of IMC in Marketing -- An Introduction to Integrated Marketing Communications -- The Role of IMC in the Marketing Process -- Integrated Marketing Program Situation Analysis -- Organizing for Advertising and Promotion: The Role of Ad Agencies and Other Marketing Communication Organizations -- Perspectives on Consumer Behavior -- Analyzing the Communication Process -- The Communication Process -- Source, Message, and Channel Factors -- Objectives and Budgeting for Integrated Marketing Communications Programs -- Establishing Objectives and Budgeting for the Promotional Program -- Developing the Integrated Marketing Communications Program -- Creative Strategy: Planning and Development -- Creative Strategy: Implementation and Evaluation -- Media Planning and Strategy -- Evaluation of Broadcast Media -- Evaluation of Print Media -- Support Media -- Direct Marketing -- The Internet and Interactive Media -- Sales Promotion -- Public Relations, Publicity, and Corporate Advertising -- Personal Selling -- Monitoring, Evaluation, and Control -- Measuring the Effectiveness of the Promotional Program -- Special Topics and Perspectives -- International Advertising and Promotion -- Regulation of Advertising and Promotion -- Evaluating the Social, Ethical, and Economic Aspects of Advertising and Promotion
Uživatelská klíčová slova: Advertising ; Sales promotion ; Communication in marketing
Téma (záhlaví): Media
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav
Murad, S. - Advertising M 164 10362 Dostupné
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Murad, S. - Advertising 1 0 1 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.