Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

MOOIJ, Marieke K. de, 1943-

Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes / Marieke de Mooij. -- 3rd ed. -- Los Angeles : SAGE, 2010. -- 323 p. : ill. -- Content: The paradoxes in global marketing communications -- Global branding -- Values and culture -- Dimensions of culture -- Culture and consumer behavior -- Researching and applying cultural values -- Culture and communication -- Culture and the media -- Culture and advertising appeals -- Culture and executional style -- From value paradox to strategy. -- ISBN 978-1-4129-7041-9


Economics

Advertising - Consumerism

11875 E 107 Murad, S. - Advertising
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav Kde
Murad, S. - Advertising E 107 11875 Dostupné
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně Kde
Murad, S. - Advertising 1 0 1 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.