Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

ISBN: 978-0-07-772903-5
Agentura, která vytvořila originální záznam: ABD175
Jazyk katalogizace: cze
Konvence popisu: rda
Autor: Kerin, Roger A.
Kód role: autor
Hl. název: Marketing :
Další názvové informace: the core /
Údaj o odpovědnosti atd.: Roger A. Kerin, Southern Methodist University, Steven W. Hartley, University of Denver., Steven William Hartley
Označení vydání: 6e ed.
Místo vydání: New York :
Jméno nakladatele, distributora, ...: McGraw-Hill,
(Datum) Rok vydání, distribuce, ...: 2016
Rozsah: xlii, 531 pages :
Další fyzické údaje: illustrations ;
Rozměr: 28 cm
Typ obsahu - termín: text
Typ obsahu - kód: txt
Zdroj: rdacontent
Typ média - termín: bez média
Typ média - kód: n
Zdroj: rdamedia
Typ nosiče + termín: svazek
Typ nosiče - kód: nc
Zdroj: rdacarrier
Poznámka o skryté bibliografii atd.: Includes bibliographical references and index.
Text form. poznámky: Part One Initiating the Marketing Process -- Chapter 1 Creating Customer Relationships and Value through Marketing -- Chapter 2 Developing Successful Marketing and Organizational Strategies Appendix A: Building an Effective Marketing Plan -- Chapter 3 Understand the Marketing Environment, Ethical Behavior, and Social Responsibility -- Part Two Understanding Buyers and Markets -- Chapter 4 Understanding Consumer Behavior -- Chapter 5 Understanding Organizations as Customers -- Chapter 6 Understanding and Reaching Global Consumers and Markets -- Part Three Targeting Marketing Opportunities -- Chapter 7 Marketing Research: From Customer Insights to Actions -- Chapter 8 Market Segmentation, Targeting, and Positioning -- Part Four Satisfying Marketing Opportunities -- Chapter 9 Developing New Products and Services -- Chapter 10 Managing Successful Products, Services, and Brands -- Chapter 11 Pricing Products and Services -- Chapter 12 Managing Marketing Channels and Supply Chains -- Chapter 13 Retailing and Wholesaling -- Chapter 14 Integrated Marketing Communications and Direct Marketing -- Chapter 15 Advertising, Sales Promotion, and Public Relations -- Chapter 16 Using Social Media to Connect with Consumers -- Chapter 17 Personal Selling and Sales Management -- Chapter 18 Implementing Interactive and Multichannel Marketing -- Appendix B: Planning a Career in Marketing
Téma (záhlaví): Media
Uživatelská klíčová slova: Marketing ; Education
Jméno osoby (záhlaví): Hartley, Steven William
Kód role: autor
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav Kde
Library M 296 13924 Dostupné
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně Kde
Library 1 0 1 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.